A termék sikeresen kosárba került
Mennyiség
Összesen
Jelenleg 0 termék található a kosárban.
Összes termék (bruttó)
Szállítás összesen (bruttó) Még meg kell határozni
Áfa 0,00 Ft
Összesen (bruttó)
Vásárlás folytatása Fizetés

Általános szerződési feltételek

Az ironaesthetics.hu weboldalt az Iron Aesthetics s.r.o., székhely Barčianska 66, 040 17 Košice, IČO: 52 628 582, IČ DPH: SK2121092479 üzemelteti.

A weboldal használatának megkezdésével valamennyi felhasználó elfogadja az adatvédelmi feltételeket és szabályokat.

A weboldal tartalma képek, fotók, illusztrációk, műszaki, grafikai, szoftveres és egyéb megoldások, szövegek, adatok, információk, illetve azok elrendezése szerzői jogvédelem alá tartoznak, azok felhasználására és minden egyes felhasználás engedélyezésére kizárólag a Szolgáltató jogosult. A Szolgáltató előzetes írásbeli engedélye nélkül tilos a weboldal tartalmának egészét vagy részeit bármilyen formában felhasználni, reprodukálni, átruházni, terjeszteni, átdolgozni, vagy tárolni.

A szolgáltató fenntartja a jogot, hogy weboldalát bármikor módosítsa vagy átdolgozza, illetve a weboldal elérhetőségét korlátozza vagy megszüntesse. A szolgáltató nem garantálja, hogy a weboldalhoz való hozzáférés folyamatos vagy hibamentes lesz.

A szolgáltató személyes adatok kezelése során a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló előírásokat maradéktalanul betartja.

 

Szállítási információk

 A csomag kiszállítása

GLS futárszolgálat:

A webáruházunk megrendeléseit a GLS futárszolgálat juttatja el a megrendelőnek. A megrendelést követően a szállító cég egyeztet időpontot a megrendelővel a szállítás időpontjáról. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 08:00-17:00 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben az időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!

Csomagpontra való kiszállítás:

Amennyiben a csomagküldőt válassza és 10:30 -ig küldi el megrendelését, a csomagot legkésőbb 48 órán belül átveheti.

A csomagküldő igénybevételével bármikor kivehető a csomag, amikor az ideje megengedi.

 

Szállítási díjszabályzat

A szállítás díjköltsége 1400 Ft.

Csomagküldő választása esetén 1100 Ft.

20 000 Ft feletti rendelés esetén ingyenes.

 

Fizetési feltételek:

A vételár kifizetése készpénzben vagy bankkártyával történik. A csomagokat utánvéttel küldjük. Amennyiben csomagküldőt választ, a csomagot úgyszintén utánvéttel küldjük, ám csomagponttól függően választhat akár bankkártyás fizetést is.

 

A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 08:00-tól 12.00-ig. Ez időponton kívül is leadhatja megrendelését, melyet az azt követő munkanapon dolgozunk fel.

Megrendelését e-mailben igazoljuk vissza.

Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 15 munkanapon belül. (A visszaigazolást a visszaigazolás napjától 6 hónapig áll módunkban tárolni.) A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására teljes egészben.

Csomagok átvétele

A vevő vállalja, hogy az árut a megegyezés szerinti időben a megrendelésen megadott címen veszi át.

Az áru elfogadásakor köteles ellenőrizni a csomag fizikai sértetlenségét és teljességét. Ha a csomag láthatóan megsérült, a vevő nem köteles a csomagot átvenni, ez esetben kapcsolatba kell lépni az eladóval, és a szállítmányozóval meg kell írni a szállítmányi kárjelentést. Az áruk mennyiségére és fizikai sérülésére vonatkozó későbbi igények nem fogadhatók el.

Az át nem vett, visszaküldött csomagok újbóli kiszállítása csak a vevő kérelme után engedélyezett.

 

Garancia

Amennyiben bármilyen okból elégedetlen a vásárolt termékkel, azt 14 napon belül visszaküldheti címünkre, melyet követően visszatérítjük a kifizetett összeget.
Az árut csak eredeti állapotában (használatlanul, mosatlanul és módosítatlanul) a címkékkel együtt küldheti vissza. A visszáru kizárólag az ironaesthetics.hu online áruház terméke lehet.
Annak érdekében, hogy a terméket biztosan megkapjuk, és mivel a nekünk küldött csomagokért felelősséget nem vállalunk, javasoljuk követni a termékek visszaküldésének ill. cseréjének folyamatát.


FONTOS: A visszáru postaköltségét az ironaesthetics.hu csak sérült vagy hibás áru esetén állja.
Az ironaesthetics.hu fenntartja a jogot a visszáru elutasítására, ha az a fenti feltételeknek nem felel meg.

Az áru visszaküldése

A termékek visszaküldését csomagküldőn keresztül lehet lebonyolítani.

Csomagolja a terméket az eredeti csomagolásba, úgy, ahogy megkapta – a termék nem lehet mosott, használt vagy illatosított. A CSOMAGBA HELYEZZEN A KITÖLTÖTT NYOMTATVÁNYT a nevével, visszaküldés megindoklásával, bankszámlaszámával IBAN formában, bank megnevezésével és a SWIFT kódjával. E-mailben küldünk egy címkét, melyet kinyomtat, ráragassza a csomagra, és csomagküldőn keresztül elküldi nekünk (szállítási költség 900 Ft). A címke érdekében kérjük írjon.

A visszáru megérkezése után ellenőrizzük a terméket és ha megfelel a kritériumoknak, akkor az összeget 14 napon belül visszatérítjük.

Árucsere

Csere lehetőségével is élhet webáruházunkban. A csere igényét kérjük emailben jelezze felénk. Emailben adja meg a rendelési kódot és a kívánt méreteket.

A kérés feldolgozása után pár napon belül GLS-futárral fogjuk kiküldeni a kért csereterméket, kérjük a futárnak adja át a cserélni kívánt terméket/termékeket, sérülésmentes csomagolásban. A futár átnyújt egy öntapadós címkét, melyet ragasszon a cserélni kívánt csomagra. A cserecsomag díja 1100 forint, ezt a GLS-futárnak kell kifizetni.

 

Tel: +36 30 754 2546

e-mail: szia@ironaesthetics.hu

 

Reklamáció és jótállás

1. A vásárló által megvásárolt termékre az eladó internetes áruházának weboldalán, elektronikus formában a hatályos jogszabályok alapján jótállási idő vonatkozik. Az eladó felel a hibás termékért, a vásárló ennek a reklamációs szabályzatnak fényében igényt tarthat jogaira.

2. A reklamációkezelést ennek a reklamációs szabályzatnak fényében lehetséges érvényesíteni. A vásárló a megrendelése megerősítésével egyetért azzal, hogy megfelelő tájékoztatást kapott az áru reklamálásának feltételeiről és módjáról, beleértve a reklamáció igénybevételének részleteit, és a jótállási időn belüli garanciális javítást a § 18 bek. 1. sz. 250/2007 törvénycikk alapján a fogyasztóvédelemről és a Szlovák Nemzeti Tanács törvényeinek módosításáról 372/1990 szóló törvénycikk alapján.

3. A reklamációs szabályzat az internetes webshopon keresztül megvásárolt árura vonatkozik a vevő által az eladó elektronikus üzletének oldalán keresztül.

4. Ez a reklamációs szabályzat érvényes minden üzleti eseménynél, kivéve, ha meg voltak egyezve más szerződési feltételek.

5. A vevőnek joga van arra, hogy érvényesítse az olyan termékre vonatkozó garanciát, amely az eladó, a gyártó vagy a szállító által okozott hibáról árulkodik, amelyre jótállás vonatkozik, és az eladónál vásárolta.

6. A vevő a termék átvételét követően megvizsgálja a terméket. Ha termékhibát észlel, akkor érvényesítheti a garanciát az átvétel és ellenőrzés során talált hibákra. A jótállási időszak alatt az ügyfél jogosult a hiba ingyenes eltávolítására a termék és tartozékainak visszaküldése után az eladónak, a jótállási igazolással (ha van ilyen), és a vásárlás igazolásával.

7. Ha a termék hibás, az ügyfélnek jogában áll reklamációt benyújtani az eladó üzemeltető helyén a fogyasztóvédelemről szóló 18. §. (2) bekezdése szerint elektronikus levélben vagy telefonos kapcsolattartásban.

8. A reklamációs eljárás azon a napon kezdődik, amikor a következő feltételek teljesülnek:

  1. a reklamált terméket a vevő eljutatta a következő címre: Ironaesthetics.hu, Barčianska 66, 04017 Košice
  2. a reklamált termékkel együtt elküldte a fent említett címre a vásárlást igazoló bizonylatot (számlát), jótállási igazolást (ha volt kiállítva), a vásárló nevét és címét, telefonszámát, a termék hibájának pontos leírását, esetleg azt, hogy hogyan történt a termékhiba

9.  A reklamációs eljárás kezdete egyben a reklamáció érvényesítésének napja. A reklamált terméket a vevő az eladó által a / 8.a./ pontban meghatározott helyre nyújtja be.

10. A reklamációk beérkezésének helyén az eladó köteles gondoskodni a reklamációval megbízott személy jelenlétéről a  § 18 bek. 3. törvénynek megfelelően.

11. A vevőnek jogában áll érvényesíteni az eladó által vállalt felelősséget a termékhibákért indokolatlan késedelem nélkül.

12. A reklamált termék kézhezvételének napján az eladó átvételi elismervényt küld a vevőnek, levélben vagy email-en keresztül, amiben pontosan azonosítja a termék hibáit a § 18 bek. 5. törvénnyel összhangban.

13. Ha a vevő elküldte a reklamációs követelését, az eladónak vagy az engedéllyel rendelkező alkalmazottnak vagy egy kijelölt személynek kötelessége a vevőt tájékoztatni a jogairól, és köteles meghatározni a reklamáció érvényesítésének módját azonnal, összetett esetekben legkésőbb a követelés napjától számított 3 munkanapon belül és indokolt esetben, különösen akkor, ha a termék vagy szolgáltatás állapotáról komplex technikai értékelés szükséges, legkésőbb a követelés napjától számított 30 napon belül. A reklamáció módjának meghatározása után a követelést az eladó azonnal intézi, vagy indokolt esetben később, viszont a követelés napjától számított legfeljebb 30 napon belül. A reklamáció ügyintézési határidejének lejártakor a vevőnek joga van visszavonni a szerződést, vagy jogában áll a terméket új termékkel kicserélni.

14. A vevő nem érvényesítheti a garanciát olyan hibákért, amelyekre a szerződés megkötésekor figyelmeztette az eladó.

15. A vevő joga a jótállási garancia érvényesítésére megszűnik:

  1. ha nem nyújtja be a vásárlást igazoló bizonylatot- számlát (a vevő biztosítsa saját részére a számla másolatát), a szállítólevelet vagy a jótállási igazolást  (ha van ilyen), és a tartozékokat
  2. ha a termék jótállási ideje lejárt
  3. ha a termék mechanikai károsodást szenvedett a vevő hibájából
  4. ha olyan körülmények között használja a terméket, amelyek nem felelnek meg a természetes környezetnek nedvesség, kémiai és mechanikai hatások miatt
  5. ha a terméket nem megfelelően kezelte, vagy elhanyagolta a termék kezelési útmutatásainak betartását
  6. a termék megkárosítása túlzott terhelés vagy túlzott használat miatt a Szlovák Köztársaságban hatályos előírásokkal ellentétes módon
  7. a termék károsodása visszafordíthatatlan és / vagy előre nem látható események miatt
  8. a termék károsodása véletlenül, egyéb nemkívánatos beavatkozás, szállítási károk, víz, tűz, statikus vagy légköri elektromosság, vagy más illetéktelen beavatkozás miatt.

16. Az eladó köteles a reklamációt kezelni és a reklamációs eljárást az alábbi módok egyikével befejezni:

a. a javított termék átadásával a vevőnek

b. a termék kicserélésével

c. a termék vételárának visszafizetésével a vevőnek

d. a termék árából kiszámolt ésszerű kedvezmény visszafizetésével

e. az eladó általi írásos kérelemmel a termék átvételéhez

f. a termék reklamációs kérelmének indokolt elutasításával.

17. Az eladó köteles a reklamációs eljárás eredményéről írásos dokumentumot adni a vevőnek a reklamáció érvényesítésének napjától számított 30 napon belül.

18. A jótállási idő tartama a vásárlási szerződés napjától számított 24 hónap, kivéve azokat a termékeket, amelyeken a jótállási időszakot a fogyasztás ideje, az élettartam vagy a minimális tartósság jelzi. A garancia időtartama meghosszabbodik azzal az időszakkal, amikor a vevő a termék garanciális javítása miatt nem tudta használni a terméket.

19. Ha a terméket kicserélik, a vevő kap egy vásárlási bizonylatot, amelyen a kicserélt termék szerepel, és minden további reklamációs igényt ezzel a bizonylattal és az új szállítólevél segítségével kell beadni. A termék kicserélése esetén új jótállási időszak veszi kezdetét a termék átvételétől.

20. Minden jogszerűen érvényesített jótállási javítás ingyenes.

21. Eltávolítható hiba esetén a reklamáció a következő módon lesz kezelve:

  1. az eladó biztosítja a hiba eltávolítását, vagy
  2. a hibás terméket az eladó kicseréli egy új termékre, mely azonos a reklamált termékkel

22. Ha olyan hibája van a terméknek, amely nem távolítható el, vagy olyan hibája van, amely többször ismétlődik, vagy több különféle eltávolítható hibája van, amelyek megakadályozzák, hogy a terméket megfelelően használhassák, az eladó a következőképpen kezeli a reklamációt:

  1. az adásvételi szerződés felbontásával, vagy az ügyfél kérésére a termék kicserélésével egy hasonló, vagy jobb tulajdonságokkal, paraméterekkel rendelkező termékre, vagy
  2. ha az eladó nem tudja kicserélni a terméket egy másikra, a reklamációs eljárást egy jóváíró bizonylat kiállításával teljesíti.

23. Reklamálás céljából a többszörösen előforduló eltávolítható hibának a több mint kétszer ugyanaz az ismétlődő eltávolítható hiba minősül.

24. Ha az eladó a reklamációs eljárást visszautasítja jogszerű okokra hivatkozva, de a termékhiba a vevő szerint létezik, és nem távolították el, a vevő a termék hibájának eltávolítását a bíróságon keresztül érvényesítheti.

25. A jótállás nem érvényes, ha a használati utasításban leírt eljárást, kezelést a vevő figyelmen kívül hagyja.