Kategória
Kategória
Kategória
Kategória
Kategória
Kategória
Kategória
Kategória
Kategória
Kategória
Kategória
Kategória
Az ironaesthetics.hu weboldalt az Iron Aesthetics s.r.o., székhely Dopravná 1, 040 13 Košice, IČO: 52 628 582, IČ DPH: SK2121092479 üzemelteti.
A weboldal használatának megkezdésével valamennyi felhasználó elfogadja az adatvédelmi feltételeket és szabályokat.
A weboldal tartalma képek, fotók, illusztrációk, műszaki, grafikai, szoftveres és egyéb megoldások, szövegek, adatok, információk, illetve azok elrendezése szerzői jogvédelem alá tartoznak, azok felhasználására és minden egyes felhasználás engedélyezésére kizárólag a Szolgáltató jogosult. A Szolgáltató előzetes írásbeli engedélye nélkül tilos a weboldal tartalmának egészét vagy részeit bármilyen formában felhasználni, reprodukálni, átruházni, terjeszteni, átdolgozni, vagy tárolni.
A szolgáltató fenntartja a jogot, hogy weboldalát bármikor módosítsa vagy átdolgozza, illetve a weboldal elérhetőségét korlátozza vagy megszüntesse. A szolgáltató nem garantálja, hogy a weboldalhoz való hozzáférés folyamatos vagy hibamentes lesz.
A szolgáltató személyes adatok kezelése során a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló előírásokat maradéktalanul betartja.
A megjelenített termékek kizárólag online rendelhetők meg, házhozszállítással. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak bruttó árak, azaz tartalmazzák a törvényben előírt 27% ÁFA-t, azonban nem tartalmazzák a házhozszállítás díját.
A kínált termékek az alábbiak szerint kategorizálhatók:
A termékek feltüntetett árai és rendelkezésre állási adatai tájékoztató jellegűek. Az esetleges hibákért, amelyek körültekintő eljárásunk ellenére is előfordulhatnak felelősséget nem vállalunk, és az árváltoztatás jogát fenntartjuk azzal, hogy a módosítás a webáruházban történő megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. Ennek ismeretében a vásárló jogosult a szerződéstől elállni.
A termékekhez kapcsolódó képek, ismertetők, leírások, használati utasítások tájékoztató jellegűek, az ezek pontatlanságából, hiányából eredő károkért, valamint a termék csomagolása, összetétele, vagy más paramétereinek változása miatt felelősséget nem vállalunk.
A csomag kiszállítása
GLS futárszolgálat / Express One futárszolgálat:
A webáruházunk megrendeléseit a kiválasztott futárszolgálat juttatja el a megrendelőnek. A megrendelést követően a szállító cég egyeztet időpontot a megrendelővel a szállítás időpontjáról. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 08:00-17:00 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben az időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!
Packeta csomagpontra való kiszállítás:
Amennyiben a Packeta csomagávételi pontot válassza és 11:00 -ig küldi el megrendelését, a csomagot legkésőbb 48 órán belül átveheti.
A Packeta igénybevételével bármikor kivehető a csomag, amikor az ideje megengedi.
A szállítás díjköltsége:
A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 08:00-tól 12.00-ig. Ez időponton kívül is leadhatja megrendelését, melyet az azt követő munkanapon dolgozunk fel.
Megrendelését e-mailben igazoljuk vissza.
Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 15 munkanapon belül. (A visszaigazolást a visszaigazolás napjától 6 hónapig áll módunkban tárolni.) A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására teljes egészben.
A vevő vállalja, hogy az árut a megegyezés szerinti időben a megrendelésen megadott címen veszi át.
Az áru elfogadásakor köteles ellenőrizni a csomag fizikai sértetlenségét és teljességét. Ha a csomag láthatóan megsérült, a vevő nem köteles a csomagot átvenni, ez esetben kapcsolatba kell lépni az eladóval, és a szállítmányozóval meg kell írni a szállítmányi kárjelentést. Az áruk mennyiségére és fizikai sérülésére vonatkozó későbbi igények nem fogadhatók el.
Az át nem vett, visszaküldött csomagok újbóli kiszállítása csak a vevő kérelme után engedélyezett.
A vevő jogosult a megrendelést követően, de még a kiszállítást megelőzően a vásárlástól elállni. Ezt az igényét jelezheti e-mailen vagy telefonon (+36 1 808 9960) az ügyfélszolgálatnak. Ebben az esetben a vevőt semmilyen költségviselés nem terheli.
Amennyiben bármilyen okból elégedetlen a vásárolt termékkel, azt 14 napon belül visszaküldheti címünkre, melyet követően visszatérítjük a kifizetett összeget.
Az árut csak eredeti állapotában (használatlanul, mosatlanul és módosítatlanul) a címkékkel együtt küldheti vissza. A visszáru kizárólag az ironaesthetics.hu online áruház terméke lehet.
Annak érdekében, hogy a terméket biztosan megkapjuk, és mivel a nekünk küldött csomagokért felelősséget nem vállalunk, javasoljuk követni a termékek visszaküldésének folyamatát.
Az ironaesthetics.hu fenntartja a jogot a visszáru elutasítására, ha az a fenti feltételeknek nem felel meg.
A termékek visszaküldését Packeta csomagpnton keresztül lehet lebonyolítani.
Csomagolja a terméket az eredeti csomagolásba, úgy, ahogy megkapta – a termék nem lehet mosott, használt vagy illatosított. A CSOMAGBA HELYEZZEN A KITÖLTÖTT NYOMTATVÁNYT a nevével, visszaküldés megindoklásával, bankszámlaszámával. E-mailben küldünk egy címkét, melyet kinyomtat, ráragassza a csomagra, és csomagküldőn keresztül elküldi nekünk. A címke érdekében kérjük írjon. A Z-Box és a magyar posta ebben az esetben nem vehető igénybe.
A visszáru megérkezése után ellenőrizzük a terméket és ha megfelel a kritériumoknak, akkor termékek összegét 14 napon belül visszatérítjük.
1. A vásárló által megvásárolt termékre az eladó internetes áruházának weboldalán, elektronikus formában a hatályos jogszabályok alapján jótállási idő vonatkozik. Az eladó felel a hibás termékért, a vásárló ennek a reklamációs szabályzatnak fényében igényt tarthat jogaira.
2. A reklamációkezelést ennek a reklamációs szabályzatnak fényében lehetséges érvényesíteni. A vásárló a megrendelése megerősítésével egyetért azzal, hogy megfelelő tájékoztatást kapott az áru reklamálásának feltételeiről és módjáról, beleértve a reklamáció igénybevételének részleteit, és a jótállási időn belüli garanciális javítást a § 18 bek. 1. sz. 250/2007 törvénycikk alapján a fogyasztóvédelemről és a Szlovák Nemzeti Tanács törvényeinek módosításáról 372/1990 szóló törvénycikk alapján.
3. A reklamációs szabályzat az internetes webshopon keresztül megvásárolt árura vonatkozik a vevő által az eladó elektronikus üzletének oldalán keresztül.
4. Ez a reklamációs szabályzat érvényes minden üzleti eseménynél, kivéve, ha meg voltak egyezve más szerződési feltételek.
5. A vevőnek joga van arra, hogy érvényesítse az olyan termékre vonatkozó garanciát, amely az eladó, a gyártó vagy a szállító által okozott hibáról árulkodik, amelyre jótállás vonatkozik, és az eladónál vásárolta.
6. A vevő a termék átvételét követően megvizsgálja a terméket. Ha termékhibát észlel, akkor érvényesítheti a garanciát az átvétel és ellenőrzés során talált hibákra. A jótállási időszak alatt az ügyfél jogosult a hiba ingyenes eltávolítására a termék és tartozékainak visszaküldése után az eladónak, a jótállási igazolással (ha van ilyen), és a vásárlás igazolásával.
7. Ha a termék hibás, az ügyfélnek jogában áll reklamációt benyújtani az eladó üzemeltető helyén a fogyasztóvédelemről szóló 18. §. (2) bekezdése szerint elektronikus levélben vagy telefonos kapcsolattartásban.
8. A reklamációs eljárás azon a napon kezdődik, amikor a következő feltételek teljesülnek:
9. A reklamációs eljárás kezdete egyben a reklamáció érvényesítésének napja. A reklamált terméket a vevő az eladó által a / 8.a./ pontban meghatározott helyre nyújtja be.
10. A reklamációk beérkezésének helyén az eladó köteles gondoskodni a reklamációval megbízott személy jelenlétéről a § 18 bek. 3. törvénynek megfelelően.
11. A vevőnek jogában áll érvényesíteni az eladó által vállalt felelősséget a termékhibákért indokolatlan késedelem nélkül.
12. A reklamált termék kézhezvételének napján az eladó átvételi elismervényt küld a vevőnek, levélben vagy email-en keresztül, amiben pontosan azonosítja a termék hibáit a § 18 bek. 5. törvénnyel összhangban.
13. Ha a vevő elküldte a reklamációs követelését, az eladónak vagy az engedéllyel rendelkező alkalmazottnak vagy egy kijelölt személynek kötelessége a vevőt tájékoztatni a jogairól, és köteles meghatározni a reklamáció érvényesítésének módját azonnal, összetett esetekben legkésőbb a követelés napjától számított 3 munkanapon belül és indokolt esetben, különösen akkor, ha a termék vagy szolgáltatás állapotáról komplex technikai értékelés szükséges, legkésőbb a követelés napjától számított 30 napon belül. A reklamáció módjának meghatározása után a követelést az eladó azonnal intézi, vagy indokolt esetben később, viszont a követelés napjától számított legfeljebb 30 napon belül. A reklamáció ügyintézési határidejének lejártakor a vevőnek joga van visszavonni a szerződést, vagy jogában áll a terméket új termékkel kicserélni.
14. A vevő nem érvényesítheti a garanciát olyan hibákért, amelyekre a szerződés megkötésekor figyelmeztette az eladó.
15. A vevő joga a jótállási garancia érvényesítésére megszűnik:
16. Az eladó köteles a reklamációt kezelni és a reklamációs eljárást az alábbi módok egyikével befejezni:
a. a javított termék átadásával a vevőnek
b. a termék kicserélésével
c. a termék vételárának visszafizetésével a vevőnek
d. a termék árából kiszámolt ésszerű kedvezmény visszafizetésével
e. az eladó általi írásos kérelemmel a termék átvételéhez
f. a termék reklamációs kérelmének indokolt elutasításával.
17. Az eladó köteles a reklamációs eljárás eredményéről írásos dokumentumot adni a vevőnek a reklamáció érvényesítésének napjától számított 30 napon belül.
18. A jótállási idő tartama a vásárlási szerződés napjától számított 24 hónap, kivéve azokat a termékeket, amelyeken a jótállási időszakot a fogyasztás ideje, az élettartam vagy a minimális tartósság jelzi. A garancia időtartama meghosszabbodik azzal az időszakkal, amikor a vevő a termék garanciális javítása miatt nem tudta használni a terméket.
19. Ha a terméket kicserélik, a vevő kap egy vásárlási bizonylatot, amelyen a kicserélt termék szerepel, és minden további reklamációs igényt ezzel a bizonylattal és az új szállítólevél segítségével kell beadni. A termék kicserélése esetén új jótállási időszak veszi kezdetét a termék átvételétől.
20. Minden jogszerűen érvényesített jótállási javítás ingyenes.
21. Eltávolítható hiba esetén a reklamáció a következő módon lesz kezelve:
22. Ha olyan hibája van a terméknek, amely nem távolítható el, vagy olyan hibája van, amely többször ismétlődik, vagy több különféle eltávolítható hibája van, amelyek megakadályozzák, hogy a terméket megfelelően használhassák, az eladó a következőképpen kezeli a reklamációt:
23. Reklamálás céljából a többszörösen előforduló eltávolítható hibának a több mint kétszer ugyanaz az ismétlődő eltávolítható hiba minősül.
24. Ha az eladó a reklamációs eljárást visszautasítja jogszerű okokra hivatkozva, de a termékhiba a vevő szerint létezik, és nem távolították el, a vevő a termék hibájának eltávolítását a bíróságon keresztül érvényesítheti.
25. A jótállás nem érvényes, ha a használati utasításban leírt eljárást, kezelést a vevő figyelmen kívül hagyja.